niedziela, 22 marca 2015

Laptop, który się sprawdza!

Pracowałem już w kilku firmach i przedsiębiorstwach. Wszędzie i zawsze dostawałem służbowego laptopa. Nigdy jednak nie był to model, który dopasowany byłby do tego czym miałem się zajmować.
Często był a to za duży a to za ciężki - a ja musiałem być bardzo mobilny, zdarzało się, że był stary i za wolny a ja musiałem korzystać z zaawansowanych programów.





Dlatego teraz już wiem, że dobry laptop to połowa sukcesu. Poprosiłem abym mógł sam wybrać sobie laptopa w nowej firmie dostosowując go do tego co faktycznie miałem robić. Wybrałem 15 calowego Asusa (tutaj kilka porad o tym jak wybrać odpowiednią 15-stkę). Dobry procesor bo i7 i pojemny dysk SSD robią swoje. No i wielkość jest dla mnie odpowiednia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz